13 februari -11

Igår gick flytten otroligt lätt, tack gode gud att farsan, farbror, brorsan och hans polare hjälpte till. Life savers!
Så nu är det otroligt stökigt här, saker som ska flyttas överallt och står ivägen. Så hoppas på att få ordning på det mesta så snart som möjligt.
Sitter dock med en tenta nu också, har trots allt kommit en bit, men behöver sätta mig och skriva rent allt- jobbigt! Och så måste jag ordbajsa massor med känner jag ^^.  Så förhoppningsvis hinner jag få ihop något bra tills onsdag, haha. :)

Läste kommentarerna jag fick i det andra inlägget och som svar på det första om jag tänkt att be om ursäkt personligen, och ja det har jag. Väldigt mycket, jag vet dock inte hur/vad jag ska säga eller när jag ska få tillfälle till det. Enligt mig var det faktiskt inte en så stor sak, men att hela grejen sen eskalerade. Och det var absolut inte min mening. I och för sig var det ett tag sedan detta hände, men har ändå tänkt mycket på det. Vi får väl se när jag får ett bra tillfälle att be om ursäkt till henne.

Som svar på den andra kommentaren: Jag har aldrig sagt något elakt om dessa personer till andra, och varför skulle jag göra det? Varför jag inte säger något direkt till dem som jag vet har pratat skit bakom min rygg är att för att det känns jävligt onödigt. Jag har dessutom tagit avstånd ifrån dessa personer. De vet vilka de är. Så det enda de behöver veta är att jag tycker det är jävligt dåligt, men det vet de troligtvis redan att det är, och att det har retat mig. Så jag frågar dig som skrivit kommentaren: Varför skulle jag berätta för dem vad de har sagt bakom min rygg? Jag tror de vet det redan.

Så glad dock att jag har Mattias i klassen, även fast vi inte känt varandra så länge så känns det som att vi känt varandra i flera år. På ett jävligt konstigt sätt förstår vi varandra! Tur att jag har dig :)

Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0