10 februari -11

Hm, nu va det verkligen längesen jag skrev i bloggen. Det har dock inte hänt så jätte mycket, eller? ;) haha.
När jag flyttade till Örebro tänkte jag att mitt liv äntligen skulle börja på riktigt och allt skulle bli jättebra, äntligen fick jag flytta ifrån Motala. Det visade sig dock att mitt liv i Örebro inte blev direkt en dans på rosor.
Även fast jag hade några roliga stunder med vissa personer i min klass.

För ett tag sedan fick jag veta att några personer i min klass har snackat skit om mig bakom min rygg, något jag absolut inte uppskattar! Jag blir så jävla irriterad på det! Fega as som inte vågar säga till mitt ansikte vad de egentligen tycker och tänker, och sådana personer vill jag inte ha omkring mig. Jag har mina riktiga vänner som jag älskar och som aldrig skulle göra så emot mig! Är så fruktansvärt trött på falska personer!

Jag vet dock att jag gjorde en rätt så shady sak emot en tjej i klassen som jag faktiskt tyckte om. Vi hade kanske blivit bra vänner ifall jag inte gjort som jag gjorde. Helt ärligt var det inte meningen att det skulle bli på det här sättet, och jag trodde verkligen inte att det var en så stor sak. Men det var det och det blev det.
Vet dock inte hur jag ska be om ursäkt, så... det får bli såhär: Förlåt. Jag har alltid varit så dålig på att be om ursäkt!

Aja, förutom detta så behöver jag verkligen färga mitt hår och köpa nytt smink. Önskar jag hade pengar så jag kunde köpa fint löshår, för behöver verkligen klippa mitt långa hår.. Hm, förslag på hårfärg och/eller frisyr? :)

Over and out-

Kommentarer
Postat av: Hej

Haru inte planer på att säga förlåt personligen till personen som du gjort nåt shady mot? Det låter som du gjort något hemskt mot den!

2011-02-11 @ 17:09:43
Postat av: Höhö.

att du själv inte går fram och säger till de som du tror har snackat skit om dig är det fega...eller?

2011-02-12 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0