7 september -10

Helgen som varit spenderade jag i Motala. Det blev mycket alkohol och många vänner. Det var jätteroligt. Hade inte förväntat mig att göra något alls utan bara sitta hemma och vara hundvakt. Men då fick jag överraskande samtal och inbjudan till fester. Överlag, awesome!
Imorgon så är det pubrunda för studenter här i Örebro. Måste säga att jag är riktigt sugen på att gå dit, men vi fårse om jag kan hänga på någon. Det skulle vara roligt.
Idag har jag varit på föreläsning och sen träffat gruppen och pluggat. Sen lagade jag en asgod köttfärssås och typ däckade. Sen nu så har jag suttit i över 2 timmar och försökt hitta någon vettigt i en bok till seminariet. Har letat igenom typ alla böcker! Har inte hittat nästan något, fårse vad gruppen tycker. ^^

Tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten också, jag älskar den! Men vågar inte riktigt ta kort på sovrummet, det ser så stökigt ut när det inte är bäddat.

Min "kokvrå", tycker det är rätt stor ändå faktiskt.

Hallen in till vardagsrummet.

Vardagsrummet

Vardagsrummet. Fattar inte varför bilderna blir sådär mongo med ljusen!

Min datahörna ^^

Bilderna är för er som typ aldrig någonsin kommer att hälsa på mig ;)
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0