27 september -10

I helgen åkte jag hem till Motala för att hjälpa mamma lite. Men så blev det inte. I fredags var jag ute med Feliciafuling på Brygget. Det va trevligt, fast då insåg jag hur tråkigt det är att vara i Motala. Det va jättekul när det bara var jag och Felicia hemma hos Virre, det va riktigt mysigt faktiskt att bara sitta o dricka öl och snacka skit.
Sen på lördagen hängde jag med KP och Lenny till Jonsson. Det va otroligt roligt att träffa alla människor som man träffat så mycket förr, en riktigt skojjig kväll. Jag ville inte åka hem så jag umgicks med Tobbe tills kl sex på morgonen. Ibland önskar jag att allting kunde vara som förr, det var så roligt då.
Problemet med att vara ute sent och få för lite sömn är att man blir sjuk, vilket jag blev igår. Fast det känns inte som en vanlig förkylning, så nu oroar jag mig för lunginflammation IGEN! Igår hade jag väldigt svårt att andas och hade en stor klump i bröstkorgen. Hostade så mycket att min hals blev helt trasig. Och imorgon har jag ett seminarium som jag känner mig totalt oförberedd inför. Allt jag skulle vilja nu är att åka hem till mamma och bli bortskämd och omhändertagen nu när jag är sjuk.

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0