20 september -10

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen känner jag. Det känns verkligen att skolan har dragit igång på riktigt nu, seminarium hit och dit och massvis med föreläsningar. Just nu sitter jag och försöker finslipa seminarium 2. Det går inget vidare, har typ fått skrivkramp eller något. ^^
Den här helgen var jag på Salams inflyttningsfest vilket va jättetrevligt, och sen drog jag till Motala. Emelia kom hem dit ifrån Jönköping, så vi gick ut. Har verkligen saknat henne!<3
Fick dessutom träffa Tettela och Viveca, som jag saknat sjukligt mycket. Nu vill jag bara träffa Sanna och Daisy med, känns tomt utan dem.
Nej, jag har nog inte så mycket annat att skriva egentligen, förut va det bara jobb, jobb jobb, men nu är det bara skola, skola, skola. Så jag måste plugga vidare nu, usch!
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0