1 september -10

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Örebro. Va en sväng i Motala igår för att se när Felicia gjorde sin tatuering, den blev riktigt jävla snygg. Sen så överraskade jag mamma, som inte hade en aning om att jag va i stan. Hon blev jätteglad. Och så träffade jag min älskade bror, och sen kom farsan förbi en sväng med lite extra pengar åt mig. Behövs verkligen kan jag säga. Jag och mamma har lagt hur mycket pengar som helst på min nya lägenhet. Det blev dyrare än vad jag trott ifrån början.
Nu så tänkte jag bara åka hem en sväng och äta och göra mig iordning lite, för sen kommer KP och vi drar till Ikea, IGEN! Som tur är, är det inte jag som ska handla.
Och så måste jag betala mina räkningar idag nu när jag äntligen fått mitt csn bidrag, lite sent men huvudsaken är att jag fått det :)
Det är bara onsdag men jag har redan börjat fundera på vad jag ska göra i helgen. Om jag ska åka till Motala eller om jag ska stanna i Örebro. Men vill inte sitta och uggla själv i Örebro heller, så vi får se vad som händer :)

Allting har ordnat sig nu!

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0