27 maj -10

Idag hängde jag lite med Felicia, vi gick till Thomas på Ajsomfan tatto, hon beställde tid. Jag funderar med på att beställa tid så att jag kan bli klar med min tatuering någon gång med. Problemet är att det är så himla lång väntetid, men det visar ju bara hur bra och populär Thomas är.
Sen gick vi till stan där jag inhandlade ett par skor, vilket min sambo inte tyckte så mycket om. Han anser att jag har för många skor redan. Men jag älskar skor, vill ha alla olika färger och modeller<3



Dessa nya finisar köpte jag, det blir väl troligtvis att ha dem imorgon när tjejerna kommer hit för en utekväll. Yai! Har redan planerat outfit och allt, har sett fram emot imorgon jättelänge. Äntligen får jag träffa Emelia<3 Yai återigen!
Saknar dock min Sanna. Hon har varit i australien i evigheter, vill ha hem henne nu! Jatack!
Over and out-

Kommentarer
Postat av: Incho

Har sagt allt om att jag inte tyckte om att du köpte skor :(. Ljuger

2010-06-03 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0