26 maj -10

Haha, jag är lite rolig. Var helt ute och cyklade gällande skolan. Det var ju nästa onsdag som vi ska ha våran opponering. Va trött jag blir på mig själv ibland.
Men idag har jag sprungit ännu en runda på stan och lämnat in ett par skor för omklackning. Jag älskar att de är snabba där och jag får tillbaka dem redan på Fredag, alldeles lagom tills jag ska umgås med tjejerna.
Äntligen kommer Emelia hem, har saknat henne något fruktansvärt, och såklart Stephanie, Daisy och Viveca med.
Köpte också en liten present åt mamma tills Morsdag :). Och så ska vi väl antagligen ut och äta då med.
Pengarna som jag tjänade ihop på jobbet räckte perfekt till denna månad, trodde inte jag skulle ha några pengar kvar alls, men det blir lite till mat iaf :)

Nu ska jag gå ut och röka.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0