25 maj -10

Kom precis hem efter en liten runda på stan med mamma, vi åt på kinaresturang. Det var riktigt gott faktiskt. Fast som vanligt när jag väl har lite pengar till övers så finns inget att handla, det suger. Ska nog beställa något ifrån internet istället, typ ett par billiga skor eller något.
Imorgon ska jag tillbaka till skolan och efter det SOMMARLOV! Jatack! Får hoppas att min omtenta gick bra, och att jag får godkänt på den. Vet inte riktigt när jag får veta det.
Tänkte bara lägga upp några bilder ifrån jobbet också :)



I den jobbade jag :) Vi gjorde Galtaklämmor, svingott. Och fort gick det!



Och detta var turnéspelen med alla fina hästar. Skitroligt att titta på faktiskt. Jag smet iväg när jag hade en liten rast och tog kort.


Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0