24 maj -10

Igår kom jag hem ungefär vid kl 2. Åkte dock hem till mamma eftersom att jag idag var tvungen att skriva klart och skriva ut min tenta. Är dock inte alls nöjd med den så jag förväntar mig ett IG.
Jobbet var dock roligt, det var mycket folk och det fanns massor att göra och titta på. Bara det att det var rätt tungt, att packa ner alla tält och köken osv. Men jag var glad att jag slapp plocka upp det ^^. Det var många trevliga människor där, alla var glada hela tiden trots kokhet värme och regn, kyla och åska. Det var intressant. Det vara bara det att vi låg i ett militär tält och sov, och på morgonen hittade dem en snok i tältet, och jag låg på marken med min luftmadrass.
Så när jag kommer hem till min älskling så får han titta noggrannt på mig efter fästingar, är livrädd för de där små asen. Jag blev också jävligt myggbiten på benen, för mygg fanns det sjukligt mycket av.
Jag fick låna en tjejs kamera och tog massa bilder, men hon har inte skickat dem till mig ännu, så de dyker nog upp i ett annat inlägg.
De hade riddarspel med hästar och lansar, och parader med drottningen osv. Såklart var jag tvungen att knäppa massa kort på hästarna.
Så nu blev jag jävligt sugen på att själv bli en såndär riddare som reser runt med sin häst och tävlar emot varandra, verkar ju skitkul! Fast det skulle troligtvis inte funka med min lilla älskade polle. Men jag tycker om honom ändå, Litfari ifrån Paradisgården<3. Min vita springare :)


Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0