21 maj -10

Idag har jag suttit med tentan hela dagen i förhoppning med att jag skulle bli klar tills imorgon. Men icke, och nu är klockan 03.00 och jag sitter fortfarande med den. Hur i helvete ska jag hinna med detta och jobba? Kan ju inte plugga på tentan när jag inte ens är hemma. Det här suger. Har panikångest och kan inte sova alls, och det behöver jag verkligen göra tills imorgon.

Hitta min Ipodladdare, så lite glad är jag dock. All min gamla musik, och det som jag lade in till Arvikafestivalen förra året. Sommarminnen<3. Jag saknar min keps :(


Dessutom saknar jag mina vänner något otroligt mycket, känns som att jag inte har tid för dem längre och det gör mig otroligt ledsen. När jag nu sitter och lyssnar på musiken så minns jag alla småfester vi haft och skrattat och lyssnat på den här musiken och bara älskat livet. Ibland önskar jag att allt var annorlunda.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0