17 maj -10

Usch, har haft så mycket att göra och tänka på den senaste tiden. Plugg- fältrapporter, seminarium, tentor, omtenta och en jävla massa skit. Men snart har jag gått ett halvår på universitetet. Känns underbart! Bara tre år kvar! Woho?!
Jag och Andreas har bott ihop i snart 4 månader och vi firade ett år för en månad sen.
Har varit svårt att jonglera allting samtidigt, plugget, pendlandet, förhållandet, hemmet och allting därtill. Förstår inte hur man hinner? Och förstår verkligen inte de i min klass som dessutom har småbarn och hinner att plugga? De måste vara undermänniskor!
Men jag har börjat komma in i rytmen lite nu. Iofs har jag dock tentavecka nu, så är hemma mycket, men jag hatar det ändå. Får hoppas att jag klarar den här tentan nu.

Och dessutom har jag äntligen fått ett sommarjobb! Så det känns skönt. Börjar jobba redan på fredag.

De ringde också ifrån det Okända och var intresserade av min mammas hus, så jag får hoppas att de hör av sig igen efter jag skickat bilderna och alla dessa historier om vad som hänt i huset. Är jättespännande tycker jag :)

Jag har dessutom gjort en ny tatuering, som dock inte är klar ännu, men jag tycker om den väldigt mycket iaf. :)


Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0