18 maj-10

Sitter och försöker tentaplugga nu, men det går inte så bra. Vet inte riktigt vart jag ska börja. Så jag sitter och småglor lite på Sex and the City filmen samtidigt. Helt underbar film! Jag är också riktigt avundsjuk på Sarah Jessica Parkers hår, jag vill också ha sådana lockar. Så nu är jag riktigt sugen på att permanenta mitt hår, men jag vågar inte. Vill inte ha de här småkrull lockarna utan de stora hollywood lockarna som Sarah Jessica Parker och Lauren Conrad har. Önskar dessutom att jag hade pengar till det, men jag ha precis köpt skolböcker för 1000 kr :(




Och så fick jag ett mail ifrån mitt jobb som sa vart jag ska vara i helgen. Så det blev Tyresö, det kan bli intressant och roligt. Fast är lite nervös samtidigt! Ska va borta hela helgen och jobba, så åker på fredagen och kommer hem sent på söndagnatten. Får vi hoppas att jag klarar av det också :)
Och förhoppningsvis har jag tentan klar tills fredag, usch vilken stress och press. Hur ska jag klara det här då? Den här tentan känns fan inte bra :(
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0