8 juni -10

Jaha, här sitter jag packad och klar! Ser fram emot festivalen i helgen, kan bli jätteroligt. Har bokat tågbiljetten nu, och så får jag hoppas att jag inte glömt att packa ner något.
Kom hem för ungefär en timme sedan ifrån mötet, och nu efter jag ätit min älskade sambos mumsiga mat, så jag promenera upp till stan för att möta min mamma och mormor och se om vi kan hjälpas åt att hitta byxor åt söta lilla mormor.
Tänkte se om jag kan köpa någon linsvätska och sådant till mina färgade linser jag inhandlade. Blev inte alls stor skillnad så lite besviken är jag allt. Visste inte själv att jag hade så gröna ögon i vanliga fall.

Och sen känns det som att det bara är jag i hela världen som INTE kan sätta i linsfanskapen heller. Så jävlans svårt, iaf på vänsterögat.
Men men, nu ska jag väl hoppla iväg emot stan.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0