7 juni -10

Det går inte så bra för mig nu de senaste dagarna, min mobil har börjat strejka och dessutom har jag absolut inga pengar kvar. Det suger eftersom jag verkligen behöver en ny mobil.
Imorgon ska jag upp skapligt och packa och sedan ska jag iväg på ett möte. För i helgen blir det jobb, yai!
Det ser jag verkligen fram emot. Får hoppas att det blir roligt också. Lite nervös är jag dock för att komma iväg på fredag, men jag har ju pendlat varenda dag i ett halvår nu, så det borde inte vara några problem. Annars, som mormor alltid säger, har jag ju alltid munnen med mig så jag kan fråga någon.

Tittade nyss på en gammal tecknad film, Balto. Kommer ihåg när jag och Sara var små så satt vi och titta på den filmen. Och jag älskar fortfarande den filmen, helt tjutfärdig blir man ju också.


Och så nu hoppas jag verkligen att jag hittar en köpare på min moped som jag försökt bli av med hur länge som helst. Skulle vara skönt med lite extra pengar faktiskt.

Over and out-

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha kommer också ihåg ! så jävla kul när han den tjocka isbjörnen kommer upp ur vattnet :D

2010-06-08 @ 16:07:22
Postat av: Sara

och när han pratar med hans rumpa i vattnet :D

2010-06-08 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0