3 juni -10

Äntligen sommarlov!
Fast jag fick icke godkänt på min tenta för att posten krånglat och att universitetet suger på att ge ut information. Sjukligt irriterande, jag hatar att gå på universitetet!

Fast igår och idag ringde de ifrån jobbet, så ska jobba de här kommande helgerna, känns skönt annars hade jag fått haft lite för mycket ledigt, om man nu kan få det ^^

Jag unnade mig också en ny fin väska ifrån internet, fast en svart. Jag älskar den! Och så var den inte dyr heller.

Sen inhandlade jag också den där Blackhead Eliminating Daily Scrub, och den fungerar verkligen! Det trodde jag aldrig.

Och så färgade jag håret för första gången på ett halvår, nu har jag lust att exprimentera med olika färger och frisyrer som jag höll på med ett tag. Så nu hoppas jag att jag får mycket pengar när jag jobbar så att jag kan gå och fixa mitt hår så jag får löshår och olika fräna färger :)

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0