24 juni -10

Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men jag har faktiskt en ursäkt. Jag har blivit helt lost in i Stephenie Meyers böcker om Twilight sagan. Jag vet, lite efter, men jag fick äntligen låna den andra boken av Felicia.
Så jag är alltså helt inne i böckerna. Kan nog inte bli människa förrän jag läst klart hela serien.

Och imorgon är det Midsommarafton. Överskattat. Men jag hade verkligen sett fram emot att vi skulle ut på sjön och tälta och bara mysa framför en brasa. Men så blev det inte. Så nu ska jag hem till min mamma och mysa med henne istället. Vi ska äta grillat, medans mamma äter midsommarmat, och så ska vi leka lekar och sitta i solen. Det tror jag kan bli en helt okej midsommar faktiskt.
Känner inte direkt för att göra något speciellt. Och dessutom blev mamma helt exstas när jag sa att jag och troligtvis adde skulle dyka upp hos henne, så då började hon planera och har redan inhandlat alltihop. Hon har bunkrat upp rätt så duktigt. Det enda vi saknar är en boll till vattenbowlingen, men det får fixa sig på något sätt.

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0