21 juni -10

I helgen har det varit fullt upp, i fredags var jag ute och barhoppade med Emelia, Matilda, Daisy, Stephanie och Viveca. Annie var också med en sväng på förfesten hos Emelias föräldrar.
Vi gick runt lite i stan för att Matilda skulle få se mer än bara Brygget. Det var riktigt roligt, träffade även min bror ute. Lite senare träffade jag också mamma och Morgan.
I lördags så var vi i Vadstena på fest i Folkets Park. Det var mycket folk och jag hade skitroligt. Fast för att det var trevligt drack vi allihop alldeles för mycket. Så när vi skulle åka hem så var det vingligt till bilen, haha. Men som sagt så hade vi jävligt kul.
Igår så låg jag bara i sängen hela dagen och slappade, var typ bakis efter helgen. Men idag så har jag varit lite hurtig och städat lägenheten och diskat en jädrans massa disk också det efter helgen.
Men nu ska jag gå och hjälpa älskling med maten och sedan tända en massa levande ljus och bara mysa.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0