17 juni -10

Idag var jag på mötet och hade fått massor med jobb, det känns skönt. Fast kunde inte jobba på alla då jag fortfarande jobbar på medeltidsmarknaderna. Kommer inte att få mycket tid över.

Ett måste i alla tjejers garderober:

Leopard pumps, jag vet att jag är lite efter men jag har just insett hur pass snygga de är och hur de passar till allt.


Skorna till dessa kortbyxor, ett vitt underlinne och en svart oversize tunika and you are ready to go!

Nästa uppgift för mig är dock att leta reda på något att ha på mig på lördag. Funderar på en klänning och försöka fixa mina champagne färgade skor, men vet inte hur man ska ordna dem.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0