17 juni -10

Har precis kommit hem efter en liten runda och upptäcksfärd med Emelia och Matilda.
Åkte först till min mamma, där vi tog en liten minisemester i trädgården. Vi satt i solen och drack vin. Underbart! Och naturligtvis beställde vi pizza, det hör ju till semestern som vi låtsades att vi hade.
Sen gick jag vidare hem till Emelias föräldrar där vi spelade Wii och drack öl, också det helt underbart och jättemysigt.
Till sist hamnade vi i stan på brygget, där vi satt på uteserveringen och drack ännu mer öl. Det va riktigt roligt att träffa både Emelia och Matilda igen. Fast det fanns dock inte så mycket annat att göra, men det är Motala på en torsdagkväll, vad hade vi förväntat oss? Så vi gick ner till parken och drack ytterligare öl och pratade med en trevlig vakt. Stackarn vaktar tälten som är där nere under alla cykelrundor som är nu. Men vi blev i alla fall varnade för en galen räv som sprang runt i parken, tydligen hade den anfallit en annan vakt. Så vi pallrade oss därifrån och de andra tog en taxi hem till Emelia igen. Så nu sitter jag här bredvid min älskling som sover.
Ska väl göra som honom och sova, det är en dag med tjejerna imorgon. Då får vi se hur den slutar.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0