16 juni -10

Idag har jag umgåtts med Felicia, vilket var trevligt. Vi gick till med eller utan där hon fikade och jag åt lunch. Sen gick vi en svängis på stan och pratade om festen på lördag, vilket jag faktiskt ser fram emot. Nu måste jag bara hitta något att ha på mig. Dessutom fick Emelia och Matilda följa med, riktigt roligt att få träffa dem båda också.
Och igår så ringde de ifrån jobbet och hade lite mer för mig att göra, yai! Mer pengar till mig! Så jag är väldigt glad över det, känns skönt att få lite kontakter och så.
Dessutom läste jag nyss på min studentmail där det stod att jag blev godkänd på min omtenta, ännu ett yai! Det känns riktigt skönt faktiskt, nu har jag bara nästa tenta att se fram emot. Vilket jag dock inte gör. Men det måste göras så.
Imorgon ska jag upp tidigt och gå till ett möte, ser väl inte riktigt fram emot det eftersom jag har vänt på dygnet, kommer att få sova max en timma. Men det blir att gå hem direkt efter och kasta sig i sängen, eller något. Funderar dock på att städa här hemma, det kan behövas. Om, och det är ett stort om, jag orkar. Återstår att se.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0