14 juni -10

Jaha, var ska man börja? I fredags så ringde mamma mig på morgonen för hon trodde jag hade försovit mig, vilket jag hade. I all den paniken var jag tvungen att packa mina saker, så naturligtvis glömde jag hälften, men jag hann iaf med tåget som gick emot Mjölby. Själva tågresan gick relativt bra, hade ett otroligt flyt.
Men när jag väl kom fram till festivalområdet regna det jävligt mycket och jag blev dyngsur, eftersom min nedpackade poncho låg längst ner i väskan.
Men efter det gick hela festivalen relativt smärtfritt, förutom att det blåste halv storm hela helgen och regnade om vartannat. Så kallt va det.
Men överlag va det otroligt roligt, med många nya trevliga människor.
I lördagsnatt när vi skulle gå och lägga oss upptäckte vi att bilen hade totaldött, då utbröt panik och en lång natt i kyla. Men vi överlevde och tack vare många snälla människor på campingen tog vi oss hem med både bil och packning.
Och så fort jag kom hem blev det en lång dusch och sedan en lång tupplur, underbart. Sen hade min älskling köpt en tonfiskpanini åt mig, så det blev att äta och sedan gå och lägga sig igen.
Men sen tittade vi på en film, det måste nog vara en av de mest störda filmerna jag någonsin har sett.


Otroligt äcklig, tittade knappt på halva filmen, klara inte av det. Usch.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0