10 juni -10

Idag så blev det en sväng på stan med min älskade mamma. Det blev en ny fin mobil, äntligen! En rejäl en också, så jag är otroligt nöjd med min telefon och det har jag nog aldrig varit.

Denna fina mobilen fick det bli, den svarta naturligtvis.

Och så när vi ändå var i stan så gick vi förbi Gina tricot där jag hittade en klänning som dragkedjan var trasig på så fick den för halva priset, helt underbart!


Och så hittade jag ett par örhängen som jag absolut måste ha, trots det dyra priset på 159 kr. Men jag bara älskar dem, så imorgon innan jag åker ska jag nog försöka springa iväg och köpa dessa örhängen direkt.

Jag tycker inte den här bilden gör de rättvisa, för de är otroligt fina i verkligheten.
Och imorgon kl 6 kommer min far förbi med lite pengar åt mig, otroligt snällt! Men nu ska jag försöka fixa iordning resten och packa allt som jag behöver i helgen!
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0