9 juli -10

Idag så kom tjejerna hit. Felicia, Stephanie, Daisy, Annie och Viveca. Vi grillade och hade jätte trevligt på altanen. Och så drack vi vin, fast jag och Felicia satsade på en spritkväll med massa olika groggar.
När man sedan ska prova olika groggar så är det inte alltid det går så bra, haha. Men vi hade trevligt.
Sen åkte jag och Felicia till stan och träffade två gamla klasspolare till mig, var riktigt roligt att få se dem igen. Efter det gick vi till Texas och där satt vi på terassen och snackade med massor folk, också det var trevligt. När jag sedan väntade på bussen hem så träffade jag ännu mer gamla klasspolare. Skitskojjigt faktiskt. Men nu sitter jag här hemma och här en bebis i sängen. Puss på henne, hon är så söt! Hon sparkar på mig för att hon drömmer och så snarkar hon.


Tack tjejer för en trevlig kväll! Och tack Felicia för att du är underbar!
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0