8 juli -10

Idag så har jag åkt till jobbet och äntligen fått ett schema. Känns riktigt skönt faktiskt att få lite jobbtider. Fast nu är jag svintrött och jättehungrig. Har sovit väldigt länge idag efter jag kom hem ifrån jobbet eftersom jag knappt sovit en halvtimme inatt.
Tobbe kom förbi här igår och höll mig sällskap medans jag försökte sortera lite av mina tekniksaker såsom tv, xbox och dvd. När vi fixat det så glodde vi på film och snackade skit, det var riktigt roligt att träffa honom igen, det var så längesen.
Och inatt så upptäckte jag att min favorit serie Avatar; Den sista luftbändaren har dykt upp på film, den var dock inte lika bra som serien. Tyckte att de hade missat allt det som är roligt och att alla var så överseriösa hela tiden. Nejnej, stämmer inte alls med serien.
Efter att jag har ätit nu så ska jag försöka sortera bland mina grejjer och sen på måndag så blir det troligtvis att vi hämtar resterande av mina möbler. Ännu mer träningsvärk, yai. Får hoppas att brorsan hjälper mig, sen är jag klar där.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0