6 juli -10

Idag så har typ allt gått åt helvete. Jag och min sambo har gjort slut och nu ska jag behöva ta alla mina grejjer och flytta hem till min mamma för att sedan flytta vidare till en egen lägenhet. Det ska bli skönt dock, att bara få göra som jag vill och sluta rätta mig efter någon annan.
Har lämnat både intresseanmälan i Örebro och i Motala. Vet inte vilket som fungerar bäst ekonomiskt, har inte riktigt bestämt mig så vi får se vart jag hamnar.
Jag och mamma har iaf kommit på en plan om hur jag ska kunna spara pengar och ta ett körkort även fast jag har fullt upp med pluggandet annars.
Så det känns skönt. Får vi hoppas att det går vägen.
Ska se om jag kan försöka få mina andra planer att gå i lås också. Håller tummarna!

Är du glad nu när jag nämnt dig i min blogg?


Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0