3 juli -10

Sitter hemma hos mamma på hennes altan och bara slappar i den otroligt heta värmen. Jag har inte ätit alls idag och har verkligen ingen ork att göra något att äta heller. Det är för varmt. Så jag häller i mig cola med isbitar. Gött!
I torsdags kom Stephanie, Daisy och Annie hit till min mamma, och vi slappade i solen och drack vin. Vi hade en minisemester. Och jag fick en otroligt ful solbränna, men shit happens.
Igår så åkte jag och älsklingen till mamma igen, för att vara hundvakt då hon blev bortbjuden. Vi grillade och umgicks med min lilla bebis, Triss.
Och idag tänkte vi ha en liten grill get-together,  men som det ser ut nu kan ingen. Så det blir väl att sitta här själv som ett fån och försöka hitta på något att äta och plöja film efter film. Fast jag tror att kanske älsklingen kommer förbi iaf.
Jag hatar när det inte blir som jag vill eller väntat mig. Jag slutade också på mitt andra jobb, tyckte det var för hårt arbete för lite pengar. Men tycker man det är roligt så.. Men förhoppningsvis får jag mer jobb inom kommunen som ledsagare, det tycker jag är skitkul.

Twilight Eclipse var så underbart bra. Boken är ju suverän så trodde nästan att jag skulle bli lite besviken på filmen, det fanns ju vissa saker som inte stämde men de måste ju ordna lite så att det blir en bra film. Jag blev iaf helt frälst. Förutom att det var några snorungar som förstörde halva filmen för mig genom att sitta och vissla, skratta och applådera. Jag hatar sånt folk! Jag betalade fan 100 kr för att se filmen då ska jag fan få se den utan massa dumma småglin som förstör allt.
Förstår inte riktigt hur de tänker heller, varför betalar man för att gå och se en film som man inte ens vill se? Är det bara för att förstöra för alla andra?
Jag väntar nu på att filmen ska komma ut på dvd så jag kan inhandla den, och de två första filmerna.
LOVE<3
Over and out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0