28 juli -10

Jag har en sån ofantlig värk i mina tänder. Jag var hos tandläkaren i måndags och de sa att jag har fått en inflammation i käkbenet. Så lever just nu på smärtstillande. Har inte värken gått över tills imorgon så dör jag, för det gör så jäääääävla ont! Finns inget annat sätt att beskriva det på.
Och så måste jag jobba med den här värken, känns också riktigt roligt. Det är lite svårt att vara social och glad när det enda man vill göra är att gråta.
Igår blev jag överraskad med sällskap av Kalle. Det var riktigt skönt att bara sitta och snacka lite skit och iallafall försöka glömma bort min jävla tand.
Men det blev också sent, sen skulle jag försöka sova men kunde bara sova i ungefär 20 min. Sen struntade jag i det och gick upp istället för jag skulle jobba. Jag åkte ut till väster och väntade på brukaren som till slut inte dök upp så där stod jag. Men mamma var snäll som kom och hämtade mig och sen va det bara att sitta hemma och vänta på att klockan skulle bli halv ett då det var dags för nästa brukare. Men det är ett sjukligt roligt jobb jag har!
Imorgon blir det full rulle! Fram och tillbaka, men det är det som är roligt med det här jobbet. Men sen på fredag är jag LEDIG!
Det ser jag fram emot, behöver ha en ledig dag.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0