25 juli-10

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen känner jag. Det har dock inte hänt så mycket förutom jobb, jobb, jobb.
Och idag har jag insett hur mycket jag saknar min kamera, den är trasig så måste lämna in den. Men som det är nu har jag inga pengar. Bloggen känns lite halvtråkig när det inte finns några bilder alls.
Och förutom kameran har jag dessutom åkt på tandvärk, det känns underbart!
Fast överlag har den här helgen varit bra :). I fredags var vi hemma hos mig och myste, jag Felicia och Ida. Sen dök det upp lite fler folk och sen tvingade jag kvar Kalle och Johannes som höll mig sällskap när jag var peppad tills kl 8 på morgonen, haha. Stackare!
Igår hände ingenting alls, bara slappade framför tv:en, fast jag hade velat göra något, men jag skyller allt på vädret.
Idag är en slappardag! Och imorgon jobb, skojjigt.
Nu är det bara en vecka kvar tills jag flyttar! Yai!

Bjuder på en bild ifrån nyår -08/09. Saknar mitt röda hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0