20 juli -10

I lördags så var vi hos Emelia och myste lite. Daisy, Stephanie och Felicia. Sen kom det förbi lite folk, trevligt.
Det var en rolig kväll. Och i söndags var det bara jobb för att igår sedan fira Stephanie som fyllde 21 i lördags. Vi gick till måndagsklubben, men det var inte alls roligt. Så vi åkte hem tidigt och idag så blev det upp igen för att jobba lite till. Det var dock skönt att hålla igång hela dagen, men nu är jag riktigt riktigt seg. Vill bara lägga mig i soffan och inte röra på mig.
Den här veckan blir det rätt så mycket jobb, men det är skönt. I helgen är jag iallafall ledig, yai! Så det känns skönt med några lediga dagar.
Men jag ska ju inte klaga, det är ju pengar trots allt. Och dessutom trivs jag med det.
Det känns som att det inte kommer bli så roliga inlägg framöver faktiskt, bara jobbjobbjobb.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0