17 juli -10

Igår så träffades jag och Felicia och tänkte bara ta det lugnt, men till slut så blev det ett fylleslag här hos mig. Och Ebba kom förbi med, trevligt trevligt. Sen så försökte vi hitta folk eller något att göra för det blev typ tråkigt att bara sitta här efter en hel kväll, så då tog vi en promenad till Henke och Filip, också väldans trevligt. Men det slutade ändå med att vi satt här hos mig och drack upp nästan all alkohol som fanns, haha!
Men det var en riktigt rolig kväll trots allt.
Eftersom alla var här tills typ kl 7 imorse så har jag inte sovit så mycket heller, kanske 20 minuter, för jag började jobba kl 10. Och ikväll så hoppas jag på myskväll hos min älskade Emelia.
Men nu behöver jag faktiskt sova!

Grattis Stephanie på 21-års dagen!<3


Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0