15 juli -10

Idag så tog jag det rätt så lugnt, mamma och jag skulle åkt till stranden, men det va inget väder och hon åkte till mormor på lasarettet.
Så jag hade tråkigt, pratade lite med Felicia och sedan kom Ludde och Stava förbi, återigen och vi tittade på Twilight filmerna. NÖRD!! Iaf, så skulle det egentligen varit så att jag skulle bjudit dem på pizza för de hjälpte mig med flytten, men istället så bjöd Ludde mig på mat. Tror inte riktigt han har fattat hur det ska gå till.
Och jag tackade ja till lägenheten i Örebro, så nu blir det flytt! Överlycklig brud! Ser verkligen fram emot det här, ska bli så himla roligt. Skönt att få komma ifrån Motala, pga många olika anledningar.
Och imorgon ska Emelia troligtvis komma hem, missmissmissmiss! Så jag hoppas få träffa de andra söta flickorna också.
Så nu känns livet otroligt bra och lättsamt, helt underbart!
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0