13 juli -10

Jag trodde nästan att jag skulle dö igår. Det var för varmt för att flytta egentligen, men efter dagens väder så kändes det bra att vi valde att hämta sakerna igår. Men som tur var fick jag riktigt bra bärhjälp så det var skönt. Ludde och Stava dök upp och hjälpte mig, så nu har jag lovat att bjuda dem på pizza och filmkväll! Ni är guld värda grabbar!
Och idag fick jag ett erbjudande om en lägenhet i Örebro, och just nu lutar det faktiskt mest åt det hållet. Men vi får se. Har tills torsdag att bestämma mig, men Emelia peppade mig lite att flytta. Dessutom är det inte så långt hem isf.
Vi åkte till mormor en sväng på lasarettet idag, det var rätt jobbigt att se henne ha så ont och må så dåligt. Min älskade lilla mormor. Får hoppas att hon mår bättre snart och kommer ifrån det deprimerade sjukhuset. Usch, jag hatar verkligen det där stället.

Min underbara mormor!<3
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0