15 januari

Idag är jag faktiskt rätt så ledsen. Insparken har börjat och jag har inte varit med en enda gång. Men jag kan inte sitta på tåg en timma, buss en kvart, för att vara med en halvtimme för att sedan sitta på bussen en kvart och tåget en timme till. Känns inte värt det, fast jag mer än gärna skulle vilja vara där.
Får se hur det blir när jag väl börjar skolan, att man ändå kan lära känna folk och troligtvis fler som pendlar.

Igår köpte jag en soffa också, så det är jag fortfarande lite glad över eftersom jag prutade lite på den också- STOLT!
Så idag ska jag och mamma åka in och lämna handpenning på den och sedan hämta den nästa fredag när vi flyttar.
Och så fick jag svar ifrån csn, vilket bara tog typ en månad, så jag kommer iaf få mitt studestöd nästa vecka någon gång, tur det iaf.
Jag känner mig typ stressad över flytten lite, och allt annat. Förstår inte hur jag ska hinna. Och dessutom ville jag inte hamna i Grupp B eftersom det är den enda gruppen som har lektion på fredag när vi ska flytta, men såklart att jag ska hamna i grupp B. Så vet inte hur jag ska kunna åka fram och tillbaka till en lektion och samtidigt hinna hämta nycklarna, soffan och sedan flytta mina grejjer för att sanna ska kunna flytta in. STRESS!
Vi får se hur det blir.

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0