6 augusti -10

Nu är det flyttdags! Äntligen! Problemet är dock att jag inte riktigt vet vad som ska packas nu, eftersom jag har jobb här i Motala en vecka till, så det är lite svårt att veta vad som ska ner och vad som kommer behövas. Nu har jag packat alla sängkläder och gardiner. Sen ska byråerna tas med, speglar, lampor och blommorna.
Imorgon ska soffan och sängen med också, för då har vi troligtvis lite bärhjälp, mamma och jag får helt enkelt ta det vi kan ha.
Igår så va vi en sväng på skänningemarken, men de höll precis på att plocka ner då, så vi missade rätt mycket. Men jag fick bra pris på ett linne och en scarf, som jag alltid velat ha! ^^ Ibland kan jag fynda!

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja packa in saker i bilen, och att få lite hjälp med vad som ska packas osv. Det ska bli skitkul att äntligen få se lägenheten! Wooho!

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0