3 augusti -10

Jag är en glad brud idag, höhö! Ringde ifrån jobbet idag och sa att en brukare som jag har vill att jag ska fortsätta jobba med henne även i höst. Det kan bli skitroligt! Då får jag hoppas på att jag blir en självklarhet nästa sommar också, yai! Så jag ska pendla till motala (?) två gånger i veckan, det kan jag stå ut med för att få lite extra klirr i kassan!
Överlag så har jag varit riktigt glad idag och känt att livet leker, trots att mycket gick åt skogen i förrgår och igår. Det känns bara: ÄNTLIGEN!
Har inte riktigt fatta att jag ska flytta heller, ska bli helt underbart. Ser verkligen fram emot det, och så ser jag fram emot Felicias maskeradfest den 14:de. Men den här kommande helgen ska jag hämta nyckeln och börja flytta mina saker.
Pratade med Emelia och hon sa att hon kommer gråta på Felicias fest för att jag och Daisy ska flytta. Men Daisy ska ju flytta åt helvete långt bort :( Men inte jag! Jag kommer bo relativt nära iaf :) Yai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0