29 augusti -10

Nu sitter jag ensam i min nya fina lägenhet. Mamma lämnade mig precis, tror hon tyckte det va lite jobbigt att åka ifrån mig, haha. ^^ Är jätteglad för att hon har hjälpt mig komma iordning, annars skulle det ha tagit flera dagar.
Idag så tog jag och mamma en sväng in till stan och shoppade lite, jag som verkligen är den perfekta systern köpte en present åt min älskade bror. En sjal med en halv döskalle på, som jag visste att han letat överallt efter, ibland är jag bara för snäll ;)
Imorgon börjar skolan, på ett sjukt konstigt sätt ser jag faktiskt fram emot det nu när jag bor här i Örebro. Slipper gå upp kl 5 för att skynda till tåget när skolan börjar kl 9. Jag älskar verkligen den här förändringen.
I fredags, innan vi packade bilen och åkte, så var jag lite busig. Fick för mig att jag skulle pierca mig i näsan. Så jag åkte till Lillan och Thomas, så Lillan fick pierca mig. Tyckte det var dags för en förändring där också :)
Nu är faktiskt min plan att städa det sista i lägenheten så jag får det riktigt fint, sen ska jag ta ett långt och skönt skumbad :)
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0