26 augusti -10

Idag har jag bara en allmänt dålig dag, det känns inte okej! Har ångest och känner mig bara stressad över allt. Ingen bra dag med andra ord! Har inte hunnit någonting, får göra typ allt imorgon, men det fixar jag nog. Tror jag, eller kanske inte. Skitsamma! Jag orkar ingenting idag, vill bara stänga in mig. Jag vet att när mamma kommer hem kommer hon tycka jag är lat som inte gjort något, men jag skaaaa! ^^
Har alla mina saker att packa, och allt nytt jag har köpt måste också packas, sen på något konstigt vänster ska vi få in det i mammas bil också, det krävs ett mirakel! Men men, med lite våld kanske det går ;)
Så förmiddagen imorgon ska jag packa bilen medans mamma jobbar en snabbis. Fast ser fram emot det iaf, äntligen får jag plocka upp allting som jag har haft i kassar i månader.
Och så längtar jag efter att få min mini-semester med mamma :)
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0