22 augusti -10

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen, men det har varit fullt upp nästan hela tiden sedan jag skrev sist.
Maskeradfesten var otroligt lyckad, en riktigt rolig kväll fastän jag kanske var lite överförfriskad ^^. Det var kul att se vad alla var utklädda till och Emelia vann pris för sin utklädnad, hon var Tingeling. Skitsöt!
Stephanie var Sandy ifrån Grease efter "förvandlingen" och var skitsnygg. Felicia var en snygg geisha, trots att jag faktiskt hade hoppats på att hon skulle klätt ut sig till en snigel ;)

På måndagen där efter så åkte jag med Emelia till Jönköping, det va också roligt. Jag beundrade hennes lägenhet medans hon monterade en byrå som tog typ 4 timmar. Sen på tisdagen så festade vi till det och det kom lite folk så vi gick ut en svängis. Det blev tequilashots och starka drinkar, me like!
När jag kom till Mjölby på onsdagen (efter att ha suttit på en överfylld buss) kom min mor och hämta mig och vi åkte till Linköping och gick runt på Ikea. Förena nöje med nytta! Vi hitta mycket bra saker till min nya lägenhet för en relativt billig peng.

Efter det blev jag typ sjuk, så gjorde absolut ingenting på torsdagen. På fredagen träffade jag Joel en snabbis för EN cigg, vilket alltid blir typ 9 st eller något. Och efter det kom Tobias och hämtade mig och vi drog hem till mig och käkade.

Och igår så drog jag med mig Felicia och Virre till bondebacka för den där konsert grejjen, vetifan va det va egentligen. Men där träffade vi lite roligt folk och hade ganska trevligt, för det va svinkallt! Felicia gjorde kullerbyttor i skogen så det va rätt roligt ändå ;) hahaha, det gjorde hela min dag! Tack<3
Den kvällen slutade iaf med att jag gick runt hela motala, ungefär! Men jag hade iaf sällskap :) Tack Johannes!

Min sista helg här i Motala innan jag flyttar på riktigt. Ser verkligen fram emot fredag då jag får åka till lägenheten och fixa allting tillsammans med mamma<3. Det ska bli helt jävla underbart! Och konstigt nog ser jag faktiskt fram lite emot skolan, det har aldrig hänt förut ^^

Tänkte lägga upp lite bilder för en gångs skull :)
Mina älskade bruna linser!

En full Bella Swan och Sandy ^^ Har inte fått de resterande bilderna ifrån Emelia :/ Får lägga upp dem sen när jag får dem :)


Och så är jag tvungen att lägga upp en bild på Virres nya "ölgift"(?) som han fick ifrån Tyr för att han hjälpte honom flytta. Virre var såååå stolt! :) den lyste i olika färger också. Haha.
Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0