2 augusti -10

Blir bara sämre och sämre på att uppdatera bloggen känner jag!
Men som vanligt har det inte hänt så mycket, har umgåtts med mina vänner och bara tagit det lugnt eftersom jag ätit medicin. Men idag slutar jag med det! Var hos tandläkaren idag igen och de ville fixa iordning min tand, jag vill inte! Inte en gång till, jag hatar att gå till tandläkaren :(
Men hon som jag hade var iaf snäll och såg till att det inte kostade mig något att gå dit idag, hon förstod hur det är att vara fattig student!
Och på tal om fattig student så har CSN börjat strula med mig.. Det tycker jag inte riktigt om. De menar att jag har för lite poäng för att få fortsatt studiemedel, men vadfan? Jag har kuggat på en tenta, för att den var försent inlämnad. Och den ska jag inte få göra förräns den 11 augusti. Sen tar det ytterligare tre veckor att rätta den efter inlämning den 18, och då kommer jag gå hela augusti utan pengar! Hur ska jag klara det? Tycker det är så fånigt att hela min studie framtid hänger på en enda tenta? Så ska det ju inte vara. Isf tycker jag det är otroligt konstigt att vi ens behöver gå i skolan och göra alla andra obligatoriska saker om hela kurserna hänger på tentorna. Så skulle ringa och tjata på skolan, men så har de semester, såklart! Känns väldigt roligt!

Och igår ramlade mitt xbox, det klara sig dock, men den åt upp min alldeles nya skiva! :( Det gör mig ledsen. Hade köpt ett nytt spel för 300 kr och haft det i ungefär en vecka, och så går den sönder. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Ska på stan idag med en brukare så efteråt får jag väl försöka smita in till spelbutiken och höra med dem. Det är synd om mig just nu! Men tandvärken är borta, yai!

De här senaste dagarna har inte varit några bra dagar faktiskt, tyck synd om mig! ^^
Over and out-

Kommentarer
Postat av: Tettela

Man ska kunna säga åt lärarna att rätta snabbare när det är en tenta som behövs klaras av så snabbt som möjligt för att få csn bidrag! :)

2010-08-02 @ 17:39:29
URL: http://conversus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0