13 augusti -10

Igår jobbade jag dubbla skift, och sprang runt som fasen och stressade. Ordnade allting med skolan och csn så det kändes bra iaf. Hann också med att träffa Farmor en stund, det va mysigt.
Sen igår när jag kommit hem så spelade jag lite tv-spel och vilade en stund innan jag fick ett sms ifrån Jonsson som ville att jag skulle hänga med honom och hans fransmän till pariseviken o grilla. Så jag ringde till Tobbe och vi åkte dit och hade svinkul. Eller iaf jag. Sen kom Kalle, Une och Cakan.
Kvällen var otroligt mysig med musik och mycket skratt. Enda problemet var att jag skulle upp tidigt idag för att jobba, men det blev ändå sent igår vilket inte riktigt var meningen. Men jag klara det iaf :)

Idag så har jag fixat klart allting för min outfit till Felicias maskeradfest imorgon, och nu så ska jag och mamma käka pizza och titta på film. Hög mysfaktor! För tillfället sitter jag på baltanen och dricker öl, gött!
Och på Måndag ska jag förhoppningsvis följa med Emelia tillbaka till Jönköping, det ser jag verkligen fram emot!

Over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0